Pivovar Holba získal již tři procenta trhu

Pivovar Holba v Hanušovicích zvýšil vloni o tři procenta výstav piva. Objemem výroby je nyní devátým největším výrobcem piva v zemi a na tuzemském trhu s pivem se podílí třemi procenty.S prodejem rostly také výnosy pivovaru, které vloni dosáhly 443 milionů korun, což je o 15 procent více ve srovnání s předcházejícím rokem. Podle výkonného ředitele společnosti Vladimíra Zíky došlo k nárůstu prodeje především u lahvového a piva v plechu, které tvoří dvě třetiny celkového objemu produkce.Na růstu tržeb se výrazně podílí vlajková loď pivovaru Holba Šerák, která letos získala Zlatý pohár Pivex - Pivo 2003 a také prémiový ležák Holba Premium, který v rámci Pivexu obdržel speciální ocenění za kvalitu. Oblíbené jedenáctky Šerák se loni prodalo 160 tisíc hektolitrů."Tvrdý konkurenční boj klade na výrobce značné nároky. Podařilo se nám je však zvládnout a i za těchto podmínek dosáhnout růstu prodeje. Je to především díky obchodní expanzi za hranice regionu i do zahraničí," řekl Zíka.Většinu produkce hanušovického pivovaru se vypije v tuzemsku, kde k nejsilnějším regionům odbytu patří zejména Morava a východní Čechy. Za hranice se Holba vozí především na Slovensko, do Polska, Řecka, Izraele a Švédska.Dobré hospodářské výsledky umožnily vloni společnosti investovat osmnáct a půl milionu korun a to do ekologických projektů v areálu pivovaru, do modernizace autodopravy a strojního vybavení.

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info