Plzeňský Prazdroj letos očekává tříprocentní růst prodeje piva

Meziroční nárůst prodejů o tři procenta očekává letos Plzeňský Prazdroj. Největšímu tuzemskému výrobci piva to zajistí především prémiový Pilsner Urquell a nejdynamičtěji se rozvíjející značka Velkopopovický Kozel. ČTK to řekl mluvčí Plzeňského Prazdroje Alexej Bechtin. Nevyloučil, že nárůst prodejů bude koncem roku ještě vyšší. Pivovar pracuje stále na tři směny, a tam, kde je to nutné, například na varnách, v nepřetržitém provozu. "V předvánočním období a na závěr roku se tradičně zvyšuje poptávka po plzeňské dvanáctce podpořená speciální reklamní kampaní inspirované vánočními svátky," dodal. Celkové prosincové prodeje značky Pilsner Urquell vykazují stabilní meziroční nárůst kolem deseti procent, což se potvrdí také letos.

Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info