Plzeňský Prazdroj připravuje útok na pivní trh v USA
09.10.2000 | ČTK
Plzenský Prazdroj pripravuje útok na pivní trh v USA Plzenský Prazdroj plánuje zacátkem príštího roku rozsáhlou reklamní kampan pro zvýšení prodeje svého prémiového produktu Pilsner Urquell na americkém trhu. Hlavními marketingovými cíli budou nejvetší americká mesta New York,Washington, Philadelphia, Boston, Atlanta, Miami, Chicago,Seatle, San Francisco a Los Angeles.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii Potravinářství
- Jak poznat zkažené vejce? Nenechte se zmást červenou skvrnou (14.12.2025)
- ČOI ve třetím čtvrtletí odhalila 292 případů prodeje alkoholu nezletilým (12.12.2025)
- Testovali jsme v laboratoři croissanty z Česka a Německa. Výsledky Čechy překvapí (12.12.2025)
- Albert i před letošními Vánoci podporuje zaměstnance v prodejnách příspěvkem a dalšími benefity (12.12.2025)
- Tradice, know-how i suroviny. Filipíny se otevírají českým pivovarníkům (12.12.2025)
- Potravináři: Nový cíl EU ke snížení množství potravinového odpadu je nesmyslný (11.12.2025)
- Česká vejce podraží. Chovatelé se kvůli rušení klecových chovů bojí konkurence (11.12.2025)
- Kapusta má téměř tolik železa jako maso. Využijte její potenciál (11.12.2025)
- SVS nařídila stáhnout z trhu chlazená kuřata z Francie s obsahem salmonel (11.12.2025)
- Pokles cen másla způsobuje hlavně přebytek mléka a jeho zlevnění (09.12.2025)

Tweet



