Potraviny z Alberta si nově zákazníci objednají i přes web

Od května mohou zákazníci k objednání potravin využít kromě aplikace i webové stránky. Albert Domů Zdarma také rozšiřuje sortiment o mrazené produkty. Za necelý rok od spuštění jde už o několikáté navýšení, přičemž k výběru jsou tisíce položek. Důraz při tom Albert klade hlavně na čerstvé a zdravé potraviny. Služba je aktuálně dostupná ve třech největších moravských městech – Brně, Olomouci a Ostravě. Doručení probíhá vždy zdarma.

V rámci úspěšného provozu rozvíjí Albert svůj online prodej dál. „Víme, že naši zákazníci aplikaci velmi rádi využívají. Skvěle se hodí například pro objednávky cestou z práce v autobuse. Její použití je velmi flexibilní, protože telefon má každý pořád u sebe. Pro velký týdenní nákup z domova ale část z nich jistě ocení možnost pohodlného výběru na velké obrazovce. Věříme, že obě varianty si najdou své podporovatele,“ popisuje Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.

Na novém webu albertdomuzdarma.cz se snadno zorientuje nejenom uživatel aplikace. Cílem Alberta totiž bylo oba kanály co nejvíce sladit. Web však nabízí přehlednější filtrování produktů s možností využití už u jednotlivých kategorií, včetně výběru z více vlastností, který potěší zejména vegany a zákazníky s intolerancí k lepku. V případě, že se nakupující rozhodne v průběhu objednávky vyměnit telefon za počítač, může v ní bez problémů pokračovat – buď v aplikaci nebo naopak na webu. Objednávka zůstává uložena.

Za necelý rok se Albert Domů Zdarma rozšířil z Brna do Olomouce i Ostravy a jeho služby tak může využívat už 700 tisíc lidí. Zákazníci v těchto lokalitách si tak mohou vybrat, zda vyrazí na nákup do kamenné prodejny nebo si ho objednají po cestě či z pohodlí domova.

Tisíce produktů na výběr

Zákazníci nově najdou v nabídce také široký výběr mrazených produktů. Doplňují sortiment čerstvých i trvanlivých potravin a dalšího nepotravinového zboží, který čítá několik tisíc položek. Důraz je i nadále kladen na čerstvé a zdravé potraviny, včetně produktů vlastních značek jako Nature´s Promise či Fresh Bistro. „Kontinuálně sledujeme, jaký sortiment je pro zákazníky atraktivní a nabídku průběžně inovujeme a doplňujeme o novinky na trhu. Klademe při tom důraz na kvalitu, čerstvost a příznivou cenu,“ dodává Jiří Mareček.

Důležitou součástí vývoje je také zpětná vazba od zákazníků i zaměstnanců. Díky ní už například došlo v mnoha lokalitách k navýšení počtu doručovacích časů, někde až ke ztrojnásobení, aby si každý mohl vybrat správnou dobu pro svůj nákup. Doprava je vždy zdarma. Minimální výše objednávky je 500 korun a při nákupu od 1 500 korun se automaticky uplatní sleva 10 procent. V detailu objednávky v aplikaci je možné sledovat blížící se nákup přímo na mapě. Zákazníci na službě oceňují kvalitu a čerstvost doručeného zboží, chovaní řidičů i jednoduchost objednání.

 

 

 

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics
ISSN: 1804-1930


Kalendář


Podporujeme utipa.info