Reklama na tabák a alkohol je od soboty přísnější
03.06.2002 | Hospodářské noviny
Velkoplošné reklamy na tabákové výrobky musejí být od soboty umístěny nejméně 300 metrů od základních a středních škol. Mladiství již nemohou být ani cílem reklamy na alkohol. Změny zavedla předloha, která začala platit od 1. června. V polovině měsíce se navíc rozhodne o tom, zda výrobci cigaret vůbec budou moci své produkty propagovat na ulici. Výrobci cigaret nyní musejí umístit varování o škodlivosti kouření na 20 procent plochy krabičky. Dosud zabíralo plochu o polovinu menší. Reklama na tabák nesmí mířit na osoby mladší 18 let, musí tak například zmizet z časopisů pro nezletilé.
Další články v kategorii Potravinářství
- Ceny potravin v roce 2026: Levné máslo a brambory, zdraží káva či kakao (26.12.2025)
- Pivovar Strakonice prodal meziročně více piva, letos investoval i do automatizace chlazení (25.12.2025)
- ČSÚ: Živý kapr letos stojí 126,23 koruny za kilogram, mírně víc než loni (24.12.2025)
- Vláda souhlasí se záměrem obnovit daňové zvýhodnění vína, zákon připraví vlastní (23.12.2025)
- Čína zavádí vysoká cla na mléčné výrobky z EU, podle Bruselu neoprávněně (23.12.2025)
- Mýty italské kuchyně. Historik bourá legendy o ikonických pokrmech, čelí výhrůžkám (23.12.2025)
- Pavel Vacek: Kapr je jednička, sváteční polévky střídáme (23.12.2025)
- Potravinářská inspekce zjistila v tržní síti masné konzervy z dovozu falšované sníženým obsahem masa a s nedeklarovaným alergenem (23.12.2025)
- Zvěřina ze střediska na Mostecku táhne, zájem je o divočáka na guláš (22.12.2025)
- Peněženku moc nešetří, čas ale ano. Češi cukroví čím dál víc kupují (22.12.2025)

Tweet



