Reklama prodavá jogurty Danone a Vitalinea
25.02.2000 | Lidové noviny
LN 25.2.2000
Reklama prodavá jogurty Danone a Vitalinea
PRAHA - Nejoblíbenější a nejznámější televizní reklamou byla letos v lednu reklama na Coca-Colu. Podle průzkumu společnosti Sofres-Factum jsou dále oblíbené televizní spoty na Škodu Fabii nebo Orion. Naopak nejméně populární jsou již tradičně dámské hygienické vložky Always a Ria. Mezi výrobky, které byly zakoupeny po zhlédnutí televizní reklamy, se opět řadí jogurty od firmy Danone, jogurt Vitalinea a prací prostředek Bold. Z průzkumu ale zároveň vyplynulo, že více než polovina populace v ČR se při nákupu zboží nenechá reklamou ovlivnit.
čtk
Další články v kategorii Potravinářství
- ČOI ve třetím čtvrtletí odhalila 292 případů prodeje alkoholu nezletilým (12.12.2025)
- Testovali jsme v laboratoři croissanty z Česka a Německa. Výsledky Čechy překvapí (12.12.2025)
- Albert i před letošními Vánoci podporuje zaměstnance v prodejnách příspěvkem a dalšími benefity (12.12.2025)
- Tradice, know-how i suroviny. Filipíny se otevírají českým pivovarníkům (12.12.2025)
- Potravináři: Nový cíl EU ke snížení množství potravinového odpadu je nesmyslný (11.12.2025)
- Česká vejce podraží. Chovatelé se kvůli rušení klecových chovů bojí konkurence (11.12.2025)
- Kapusta má téměř tolik železa jako maso. Využijte její potenciál (11.12.2025)
- SVS nařídila stáhnout z trhu chlazená kuřata z Francie s obsahem salmonel (11.12.2025)
- Pokles cen másla způsobuje hlavně přebytek mléka a jeho zlevnění (09.12.2025)
- Výrobci uzenin Steinex a Steinhauser se spojili, firma pořizuje nové výrobní technologie (09.12.2025)

Tweet



