Řezníci chtějí vytvořit fond na propagaci masa
16.03.2001 | Agris
Zhruba 20 milionů korun ročně by mohly činit zdroje marketingového Fondu na propagaci masa, jehož vznik inicioval prezident Společenství řezníků a uzenářů ČR Ladislav Steinhauser. Uvedl to v rozhovoru pro Agris.
Finanční prostředky do reklamy by podle jeho slov dodali sami zpracovatelé masa, a to tak, že by se z každého kilogramu masa v systému jednotné klasifikace vzdali čtyř haléřů na propagační účely.
Další články v kategorii Potravinářství
- Dobré zprávy pro zákazníky. Ve slevových akcích zlevnily cukr, vejce i mouka (07.05.2024)
- Pivovary v ČR loni uvařily méně piva a spotřeba klesla na 128 litrů na osobu (07.05.2024)
- Vinařství Pavlov získalo za Sauvignon 2021 velkou zlatou medaili v Portugalsku (07.05.2024)
- Čína hrozí cly na koňak. V sudech by zůstalo moře nevypité pálenky (07.05.2024)
- Veterináři nařídili stáhnout z trhu 80 kilo párků z družstva Agroinvest Bobrová (07.05.2024)
- Farmáře mají zachránit bezobslužné prodejny. Otevřeno bude nonstop (07.05.2024)
- Cena kávy na burze trhá rekordy (07.05.2024)
- Pekaři ve Francii upekli rekordní bagetu dlouhou přes 140 metrů, snědli ji bezdomovci (07.05.2024)
- Potravinami Moravskoslezského kraje jsou medová zmrzlina s pepřem i bílý jogurt (07.05.2024)
- Palírny a moštárny v Ústeckém kraji přijdou kvůli mrazům o dvě třetiny ovoce (06.05.2024)