SABMiller zvýšil světový odbyt piva za čtvrtletí o 1,8 procenta

Světový odbyt piva globálního pivovarského gigantu SABMiller se za třetí čtvrtletí finančního roku do konce prosince zvýšil meziročně o 1,8 procenta. Dnešní průběžná zpráva vlastníka Plzeňského Prazdroje ukázala mnohem nižší růst než v prvním pololetí a byla i pod odhady analytiků, informovala agentura Reuters.

Prodej americké značky Miller klesl o jedno procento. Odbyt piva v Jihoafrické republice, která je pro firmu domovským trhem, stoupl kvůli chladnému a vlhkému počasí jen nepatrně. Růst tak zachraňovala hlavně kolumbijská Bavaria, nová akvizice, jejíž převzetí za 7,8 miliardy dolarů SABMiller dokončil loni v říjnu. Odbyt značek Bavarie, tedy Aguila, Cristal a místní značky Pilsner, stoupl o sedm procent.

V prvním pololetí finančního roku rostl odbyt piva SABMilleru o 5,6 procenta. Analytici čekali, že ve třetím čtvrtletí se prodej zvýší o čtyři procenta.

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info