Stock představuje své produkty na internetu

V pořadí třetí internetovou stránku věnovanou konkrétnímu produktu - tentokráte bylinnému likéru Magister dnes zprovoznila společnost Stock Plzeň - Božkov, která likér vyrábí. Informoval o tom mediální zástupce Stocku Jiří Janoušek.

Svoji internetovou stránku mají podle jeho slov i dvě nejoblíbenější lihoviny v ČR - Fernet Stock a Fernet Stock Citrus. "Design i obsah stránek byly voleny podle cílové skupiny, kterou Magister oslovuje. Zjednodušeně řečeno jde tedy především o spotřebitele ve věku 20-35 let, kteří preferují aktivní způsob života. Jde hlavně o studenty, ale své si na stránkách může najít prakticky každý," uvedl brand manager Magistra Marek Žižkovský, který za internetovou prezentaci Magistra zodpovídá.

Magisterské stránky nabízejí podle Janouška nejen řadu informací o samotném produktu, jeho složení, výrobě i propagaci, ale především přinášejí řadu dalších užitečných informací. Rubriky Styl, Kultura, Studentské aktuality či Rozhovory jsou zpracovávány ve spolupráci se studentským magazínem Hlava, který je nejvýznamnějším časopisem svého druhu v zemi. "Spolupráce s redakčním kolektivem Hlavy zajistí atraktivnost a pravidelnou aktualizaci pravidelných rubrik," konstatoval Janoušek.

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info