Stock uvádí na trh další moderní lihovinu

Společnost Stock Plzeň rozšiřuje svoji úspěšnou řadu Božkov o novou značku Božkov Zlatý. Informoval o tom dnes mediální zástupce společnosti Jiří Janoušek s tím, že novinka je určena především návštěvníkům klubů, barů či diskoték.

„Receptura Božkova Zlatého byla komponována s ohledem na vysokou popularitu nejrůznějších energetických nápojů. Tomu částečně odpovídá i jeho složení,“ uvedl ředitel prodeje a marketingu Stocku Plzeň Richard Švéda.

Božkov Zlatý je spojením jemného lihu, originální ovocné chuti, taurinu a kofeinu. Výsledná barva produktu dala značce jméno. Výrobek obsahuje 16 procent alkoholu a nejlépe chutná dobře vychlazený. Bude se prodávat v litrových lahvích.

Stock Plzeň předpokládá, že bude Božkov Zlatý dodávat především do gastronomických zařízení, s největší pravděpodobností se ovšem objeví i v maloobchodní síti. Společnost přitom počítá s odbytem kolem 150 tisíc litrů Božkova Zlatého ročně.

Řada Božkov od Stocku Plzeň zahrnuje v současné době již deset značek. Božkov Zlatý se připojil ke značkám Božkov Tuzemský (nejprodávanější tuzemák v Česku), Božkov Vodka (jedna z nejoblíbenějších domácích vodek), Božkov Meruňka, Božkov Peprmint, Božkov Vaječný likér, Božkov Griotte, Božkov Jablko, Božkov Švestka a Božkov Moravská Švestka.

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info