Velké obchodní sítě se snaží ubezpečit zákazníky
09.06.1999 | ČTK
BRUSEL 9. června (zpravodaj ČTK) - "Všechny výrobky vystavené v našem obchodě jsou prověřené, opatřené certifikáty a tudíž bezpečné," stojí na nástěnce u vchodu do samoobsluhy Delhaize (v ČR Delvita) v bruselské čtvrti Ixelles. Z papíru se lze dovědět, že ze 13.000 výrobků nabízených v obchodě se stažení týkalo 600, z nichž dvě třetiny se po negativních testech opět vrátily na svá místa.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii Potravinářství
- Česká klasika versus burgery? Na talířích v ČR se objevují noví favorité (28.05.2024)
- Na plýtvání jídlem a potravinovém odpadu mají největší podíl domácnosti (28.05.2024)
- Americká potravinová revoluce. Úřady tlačí jasnější značení, průmysl se brání (27.05.2024)
- Svaz ekologických zemědělců: Spotřeba biopotravin v Česku roste, ale pomalu (27.05.2024)
- Lidl loni zvýšil tržby o 9,4 pct. a Kaufland o 7,8 pct., otevřely méně poboček (24.05.2024)
- Mořské pochoutky z hor: zenon vytváří podmínky pro chov krevet v Alpách (24.05.2024)
- Daň z cukru v Česku? Ve světě běžná věc, proti obezitě pomáhá, potvrzují studie (24.05.2024)
- U Sokolova spustili stáčírnu nápojů, ročně naplní až 150 milionů plechovek (23.05.2024)
- Tacos, burritos a gyros jsou sendviče, rozhodl americký soud (23.05.2024)
- O udržitelný zdroj bílkovin se starají na hmyzí farmě roboty KUKA (23.05.2024)