Vodka Amundsen od Stocku Plzeň má následovníky

Společnost Stock Plzeň Božkov uvádí na předvánoční trh čtyři nové ovocné vodky, které navazují na úspěchy Vodky Amundsen. Nová řada ovocných vodek Amundsen přitom sleduje nejnovější světové spotřebitelské trendy výrobky mají nižší obsah alkoholu, obsahují přírodní suroviny a přinášejí ty nejžádanější ovocné příchutě.

"Vodka Amundsen, která je vyráběna tradiční skandinávskou technologií, si od své premiéry v roce 2000 získala velkou popularitu. Proto jsme se rozhodli značku Amundsen rozšířit na celou řadu výrobků," uvedl marketingový ředitel Stocku Plzeň Božkov Richard Švéda.

Jedinými ingrediencemi pro výrobu Vodky Amundsen jsou velejemný trojnásobně destilovaný líh a kvalitní pitná voda, která je zbavena nežádoucích minerálních látek a změkčována na ideální hodnotu. Vodka Amundsen je vyráběna podle proslulé skandinávské technologie, která spočívá především v několikanásobné filtraci výsledného produktu, při níž jsou zachyceny i sebemenší příměsi. Zatímco běžné konzumní vodky jsou upravovány octanem sodným, Vodka Amundsen je filtrována přes dřevěné aktivní uhlí, které je speciálně vyráběno ztvrdého dřeva stromů, jako jsou například buk či javor. Filtrace přitom trvá celých osmačtyřicet hodin. Specifický technologický postup dodává Vodce Amundsen naprosto čistou chuť a vůni.

Základem všech čtyř nových produktů je Vodka Amundsen, která je doplněna dalšími přírodními ovocnými složkami. Amundsen Green Apple získává jedinečnou osvěžující chuť ze šťávy zelených jablek. Amundsen Strawberry chutná a voní po právě utržených jahodách, Amundsen Cherry snoubí kvalitu Vodky Amundsen se šťávou tmavě rudých višní a Amundsen Energy obsahuje originální kombinaci ovocné chuti staurinem a kofeinem. Vpříštím roce by se měla řada Amundsen rozšířit o další neotřelé chuťové varianty.

Nové likéry jsou baleny, stejně jako Vodka Amundsen, do štíhlých půllitrových lahví zčirého skla. Obsah alkoholu se pohybuje od 16 % u Amundsen Green Apple a Amundsen Cherry až po 18 % u Amundsen Strawberry. Cena vmaloobchodě by se měla shodně u všech produktů pohybovat maximálně kolem 100 korun za lahev. Ještě vletošním roce přitom počítá Stock Plzeň Božkov sprodejem zhruba 100 tisíc litrů nových výrobků řady Amundsen.

Pro nové výrobky Stocku Plzeň Božkov je připravena i rozsáhlá marketingová podpora. Standardní televizní reklamní spoty na Vodku Amundsen byly zkráceny z30 sekund na 20 a byla knim naopak připojena desetisekundová upoutávka věnovaná speciálně nové řadě. Na příští rok je navíc připravena řada promo aktivit především v gastrosektoru.

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info