Bernard loni získal deset ocenění a uvařil rekordní množství piva

V závěru roku 2003 obdržel Rodinný pivovar Bernard další ocenění kvality svého nepasterizovaného piva, tentokrát od Sdružení přátel piva. To udělilo 2. místo polotmavému ležáku Bernard v kategorii polotmavých piv. Soutěž piv, minipivovarů, hospod a sládků probíhá celoročně a má dvojkolový systém hodnocení. Pivovar tím završil velice úspěšný rok, ve kterém získal celkem deset různých ocenění.

"Za kvalitu piva jsme získali tři první, dvě druhá a jedno třetí místo. V novinářské anketě Naše pivo 2003, ve které hlasovalo 81 redakcí a nezávislých novinářů, se umístila značka Bernard na 5. místě mezi 41 značkami piv z celé České republiky.

Také kreativní reklama, kterou se pivovar v současné době prezentuje, například s motivem Smrt otvíráku na billboardech, pomohla k získání dalších dvou cen, a to Zlaté pecky a Stříbrného louskáčku," hodnotí úspěšný loňský rok spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard a dodává: "Velice cenný je rovněž zisk národní značky kvality pro české potraviny a zemědělské produkty KlasA od ministerstva zemědělství."Tento certifikát získal Sváteční ležák Bernard s přísadou jemných kulturních kvasinek v lahvi s patentním uzávěrem při výstavě Země živitelka.Humpoleckému pivovaru se loni dařilo i jinak. Výstav meziročně zvedl o 13 procent na 123 tisíce hektolitrů.

"Podnik uvařil největší množství piva za posledních deset let," řekl mluvčí firmy Zdeněk Mikulášek. Podle něj růst prodeje vedle kvality ovlivnily také investice do obchodního systému. Obrat pivovaru se meziročně zvedl o pětinu na 193 milionů korun."Máme dlouhodobou marketingovou koncepci," uvedl Mikulášek.

Pivovar, který vaří sedm druhů piva, již zásobuje téměř 1 500 restaurací v celé republice. K dobrému výsledku koncem roku přispěla nová kampaň na reklamních plochách, která propagovala sváteční ležák. "Říjen a listopad nebyly úplně ideální, prosinec byl naopak jeden z nejlepších v historii pivovaru a pomohl nám k tomu, že jsme překročili očekávání," dodal.

K dalšímu růstu výstavu by podle něj mohlo přispět zvýšení exportu. Pivovar loni vyvezl zhruba jedno procento výstavu do Švédska, Německa, Polska, Rakouska a na Slovensko. "V poslední době zájem exportérů roste," uvedl mluvčí.Podnik loni dokončil stavbu haly na stáčení piva do sudů za 30 milionů korun a další miliony investoval do rozšíření kvasných kapacit. Humpolecký výrobce nepasterizovaného piva zaměstnává 85 lidí. V roce 2002 zvýšil výstav o 15 procent na 109 tisíc hektolitrů.

Tisk

Další články v kategorii Zemědělství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info