Bio potraviny již od kojeneckého věku

Na trend zájmu o bio potraviny pružně reagují výrobci z různých oblastí – výjimkou není například ani trh s kojeneckou výživou.

"Na český trh jsme dodali novou řadu kaší pro kojence nazvanou BIOnatur kaše z prémiové produktové řady Hero Baby,“ vysvětluje Jiří Zedek, marketing manager společnosti HERO, která je významným dodavatelem produktů dětské výživy pod tradičními značkami Sunar, Sunárek, Sunarka, Hero Baby Lactum a BIOnatur.

„Našim cílem je zařadit se mezi nejprodávanější bio výrobky v sortimentu dětské výživy. Distribuce je zaměřena především na hypermarkety, drogerie a lékárny. V září a říjnu letošního roku proběhla probíhat rozsáhlá tisková kampaň. Uvažujeme i o dalším rozšiřování bio produktových řad, konkrétně se rozhodneme v závislosti na výsledcích prodeje BIOnatur kaší. Věříme ale v jejich úspěch - obecně platí, že maminky chtějí pro své děti jen to nejlepší. Právě bio výrobky přinášejí garantovanou kvalitu bio surovin vypěstovaných bez použití pesticidů a umělých hnojiv,“ dodává Jiří Zedek.

Společnost HERO byla založena v Lenzburgu v roce 1886 Gustavem Henckellem a Gustavem Zeilerem. V roce 1889 byla přejmenována na „Henckell und Roth“ po tehdejších společnících. Dnes je HERO přední švýcarská potravinářská společnost s významnou pozicí na evropském trhu dětské výživy, zpracování ovoce a cereálních výrobků.

Společnost HERO Group přebrala v dubnu roku 2004 značky tradiční dětské výživy Sunar, Sunarka, Sunárek a Gravimilk.

Zdroj: Bio obchod, září 2008

Tisk

Další články v kategorii Zemědělství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info