České potraviny upřednostňuje 41 procent žen

Podle výzkumu agentury STEM/MARK preferuje 41 procent nakupujících žen potraviny domácích výrobců, dvě procenta dávají přednost výrobkům ze zahraničí a zbývajících 57 procent hospodyň původ potravin při nakupování neovlivňuje. Výzkum byl zaměřen na znalost značky kvalitních domácích potravin Klasa, kterou uděluje českým potravinářským a zemědělským výrobkům ministr zemědělství od roku 2003. Šest procent dotázaných jmenovalo značku spontánně, s nápovědou si na ni vzpomnělo 17 procent.

Z průzkumu dále vyplývá, že tuzemské hospodyně nakupují potraviny takřka denně, což je v rozporu se vzrůstajícím trendem víkendového nakupování.

Tisk

Další články v kategorii Zemědělství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info