České potraviny upřednostňuje 41 procent žen
19.07.2005 | Hospodárske noviny
Podle výzkumu agentury STEM/MARK preferuje 41 procent nakupujících žen potraviny domácích výrobců, dvě procenta dávají přednost výrobkům ze zahraničí a zbývajících 57 procent hospodyň původ potravin při nakupování neovlivňuje. Výzkum byl zaměřen na znalost značky kvalitních domácích potravin Klasa, kterou uděluje českým potravinářským a zemědělským výrobkům ministr zemědělství od roku 2003. Šest procent dotázaných jmenovalo značku spontánně, s nápovědou si na ni vzpomnělo 17 procent.
Z průzkumu dále vyplývá, že tuzemské hospodyně nakupují potraviny takřka denně, což je v rozporu se vzrůstajícím trendem víkendového nakupování.
Další články v kategorii Zemědělství
- Ministr Výborný na poslední Radě ministrů v roce 2025: Podpora inovací je pro budoucnost zemědělství zásadní (12.12.2025)
- Týden v zemědělství podle Petra Havla – č. 50 (12.12.2025)
- MŽP poskytne 300 milionů korun na instalace fotovoltaik na zemědělské půdě (12.12.2025)
- Regenerativní zemědělství se po letech pokusů i praxe jeví jako možné a vhodné (11.12.2025)
- Ministerstvo zemědělství vyhlásilo výsledky veřejné soutěže programu na podporu aplikovaného výzkumu ZEMĚ II (11.12.2025)
- Zemědělci by mohli nově řešit i větrnou erozi, MŽP připravilo novelu vyhlášky (10.12.2025)
- Podcast | Šebek: Nelžeme si do kapsy, že nová vláda bude podporovat malé a lokální farmy (10.12.2025)
- Agrostroj Pelhřimov se loni dostal do ztráty, chystá závod v USA (10.12.2025)
- Dohoda o NGT umožní rychlejší vývoj plodin odolných vůči klimatu (10.12.2025)
- Chlebovické brambory – Farma Libora Janečky – vítěz soutěže Farma roku 2025 (10.12.2025)

Tweet



