Jihočeské sýry bodovaly

Sýr Lipno, který dělají Jihočeské mlékárny v závodě v Řípci u Veselí nad Lužnicí, se stal výrobkem roku v kategorii tavených sýrů. Ve spotřebitelské soutěži pražského Institutu pro výzkum trhu GfK dalo Lipnu hlas 34 procent domácností z celkem dvou tisíc oslovených. Podpora sýru přitom rostla s věkem respondentů, což dokazuje silnou tradici Lipna na českých pultech. "Program je obdobou spotřebitelského průzkumu, který má mnohaletou tradici ve Francii a kde jsou vítězství v jednotlivých kategoriích považována za vysoce prestižní ocenění," zdůraznila mluvčí Jihočeských mlékáren Dana Marková. Firma hodlá úspěch využít v marketingu - kulaté logo s nápisem "Zvolen výrobkem roku spotřebiteli" bude teď nově zdobit obal Lipna. Jihočeské mlékárny letos bodovaly i na poli přírodních sýrů, když v lednovém hlasování odborníků získal Moravský bochník vyráběný v prachatickém závodě první místo.

Tisk

Další články v kategorii Zemědělství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info