MoravoSeed má nové logo

MoravoSeed, spol. s.r.o. nabízí a dodává na trh širokou paletu kvalitních osiv, zeleniny a květin jak pro drobné, tak i pro profesionální pěstitele a zpracovatele. Zároveň patří mezi významné vývozce ve svém oboru. Export firmy (zejména do zemí střední a východní Evropy) tvoří asi 30 % obratu firmy, který od jejího založení vzrostl více než třikrát. V posledních letech pak překračuje 100 mil. Kč za rok. V současné době se všichni zaměstnanci podílí na změně organizace práce tak, aby firma vyhověla podmínkám certifikace podle normy ISO 9000 a aby byla připravena na vstup do EU.

Od svého založení se společnost MoravoSeed snaží přinášet na trh co nejlepší produkty. Nejenže dbá na kvalitu zeleniny a květin, které na trh dodává, ale stranou neponechává ani zpracování, skladování a balení všech osiv. O snaze podat co nejlepší výkon svědčí i četná ocenění, jež jsme získali například za nejlepší expozici na výstavě Hortikomplex 1999 v Olomouci nebo významné umístění v soutěži Exportní cena DHL v letech 1998 a 1999.

Na základě průzkumu potřeb a požadavků našich zákazníků jsme připravili a dále připravujeme řadu opatření. Patří mezi ně i vytvoření nového firemního loga. Protože značka MoravoSeed už má na trhu své místo, přistoupili jsme ke zjednodušení a modernizaci firemního loga tak, aby bylo pro zákazníka snadno zapamatovatelné. U nového loga byla zachována typická červená barva a nápis je doplněn třemi lístky symbolizujícími rostlinku. Věříme, že právě nové logo přispěje k lepší komunikaci s našimi stávajícími i potenciálními odběrateli a také s koncovým zákazníkem.

Ing. Martin Kratochvíl, MoravoSeed, spol. s.r.o.

Tisk

Další články v kategorii Zemědělství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info