Německá značka „Ja!Natürlich“ loni úspěšná i navzdory krizi

Značka biopotravin Ja!Natürlich německé maloobchodní skupiny Rewe International zaznamenala v roce 2009 pozitivní růst. Obrat biopotravin s touto značkou loni vzrostl o 2 procenta, na celkem 271 milionů eur.

Biopotraviny pod značkou Ja!Natürlich jsou prodávány v Rakousku působících maloobchodních řetězcích Billa, Penny, Merkur a Arey. Pro rok 2010 počítá skupina REWE s dalším růstem obratů, zejména díky rozšířenému sortimentu biopotravin Ja!Natürlich v supermarketech ADEG, který byl nedávno koupen, a rozšířením nabídky produktů pro zahradničení.

Do roku 2007 se řada biopotravin pod značkou Ja!Natürlich pyšnila dvoucifernými ročními nárůsty obratů. V roce 2008 růst obratu poklesl na 6 procent a ještě zpomalil vloni na 2 procenta, což je stále dobrý výsledek vzhledem k všeobecnému útlumu díky ekonomické krizi.

I v roce 2010 má skupina REWE v oblasti biopotravin značná očekávání. Prodej biopotravin v prodejnách celé skupiny by měl letos meziročně vzrůst o 30 procent, tedy výrazně více, než vloni, kdy růst obratů dosáhl 6 procent.

V ČR se můžete s touto značkou setkat na pultech supermarketů Billa.

Zdroj: GreenPlanet

Tisk

Další články v kategorii Zemědělství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info