Průzkum: Češi nakupují pivo hlavně v hypermarketech

Češi při nákupu lahvového piva nejčastěji míří do nejbližšího hypermarketu, vysoké oblibě se však při doplňování domácích zásob pěnivého moku těší také supermarkety, diskontní prodejny a malé prodejny. Každý měsíc přitom nakupuje lahvové pivo téměř 40 procent českých domácností. Vyplývá to z průzkumu společnosti GfK Praha, který ve svém posledním čísle zveřejnil časopis Moderní obchod. Podle údajů o loňském prodeji sudového a lahvového piva Češi ale větší část piva vypijí v hospodách a restauracích a menší doma.

Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii Zemědělství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info