Spotřebitelé volí výrobek roku

Do letošního pátého ročníku marketingového programu „Zvolen výrobkem roku spotřebiteli“ se přihlásilo 51 výrobků rozdělených do 15 kategorií. Informovala o tom dnes Tereza Grzonková z agentury Atoz Event s tím, že přihlásit bylo možné nové nebo inovované výrobky uvedené na český trh od 1. července 2003 do 31. srpna 2004. V současné době podle Grzonkové probíhá marketingový výzkum, který jako u předešlých ročníků zajišťuje výzkumná agentura GfK Praha.

Volbu provádí 2 000 domácností spotřebitelského panelu GfK Praha, kde v jednotlivých domácnostech volí každý člen starší čtrnácti let s výjimkou kategorií vína a piva, kde volí pouze osoby starší osmnácti let

Výsledky preference spotřebitelů budou známy na konci letošního dubna.

Tisk

Další články v kategorii Zemědělství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info