Startuje soutěž oceňující inovaci potravin

V současné době se připravuje 5. ročník marketingového programu „Zvolen výrobkem roku spotřebiteli“ Informovala o tom dnes Tereza Grzonková ze společnosti Atoz Event, s.r.o. „Podstatou tohoto programu je monitorovat nové nebo inovované výrobky, podněcovat tvorbu, inovaci a progresivní vývoj v oblasti rychloobrátkového zboží a potravin. V pátém ročníku, který se právě rozjíždí, se o toto označení mohou ucházet novinky uvedené na český trh v období od 1.7. 2003 do 31. 8. 2004,“ uvedla Grzonková.

„Zvolen výrobkem roku spotřebiteli“ je podle jejích údajů označení, které oceňuje inovaci a které dokládá jednoznačnou přidanou hodnotu k tradičnímu pojetí výrobků daného oboru. O ocenění výrobků rozhoduje přitom pouze spotřebitel.

Přihlášené výrobky bude hodnotit v prvním kole odborná komise, která pouze posoudí míru inovace a připraví konečný seznam pro hodnocení spotřebiteli. Výzkum provede i v tomto roce společnost GfK Praha prostřednictvím svého panelu ConsumerScan složeným z dvou tisíc typických českých a moravských domácností. Ty na základě předem daných kritérií zvolí vítězné novinky v jednotlivých kategoriích. V jednotlivých domácnostech volí každý člen starší čtrnácti let s výjimkou kategorií vína a kondomy, kde volí pouze osoby starší osmnácti let.

Vítězné výrobky v jednotlivých kategoriích budou slavnostně vyhlášeny koncem března 2005.

Tisk

Další články v kategorii Zemědělství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info