Bohemia Sekt hodlá rozvíjet klesající trh sektů
06.06.2001 | Zemské noviny
Marketingovou akcí "Měsíc Bohemia Sektu" chce společnost Bohemia Sekt posílit spotřebu šumivých vín své produkce v Česku. Její tržní podíl sice roste a firma má dominantní postavení, tuzemský trh se však loni meziročně snížil zhruba o deset procent. V letech 1998 a 1999 činil meziroční pokles pět respektive šest procent. Český trh podléhá silné sezonnosti. Prosinec tvoří v souvislosti s vánočním a novoročním obdobím 35 až 37 procent veškerých ročních prodejů v Česku. Vysoká spotřeba v závěru roku však nevyrovná nižší odbyt ve zbývajících měsících.
Další články v kategorii
- Zlevňování potravin skončilo (15.05.2024)
- Farmář na jihovýchodě Turecka pouští slepicím Mozarta, aby snášely více vajec (15.05.2024)
- Mýty a fakta o Evropské unii. Jak to bylo s křivými banány a okurkou (15.05.2024)
- Brambory meziročně podražily skoro o polovinu. Klesá zájem o ty ve slupce (15.05.2024)
- Nealkoholické pivní mixy COOL se rozrůstají o novou generaci COOL+ s funkčními benefity (15.05.2024)
- Blíží se uzávěrky přihlášek do soutěže Farma roku 2024 a programu Pestrá krajina 2024 (15.05.2024)
- Stahování párku od výrobce z Vysočiny kvůli obsahu listerií (15.05.2024)
- Nadace rozdělí dva miliony korun na výsadbu stromů či obnovu studánek (15.05.2024)
- Vojenské lesy a statky dočasně povede ředitel jedné z divizí Nerad (15.05.2024)
- Cukrovar Vrbátky loni zvýšil zisk na 117,6 mil.Kč, firma chystá dividendy (15.05.2024)