Přes zdražení vzrostl Prazdroji prodej piva

Největší tuzemské pivovarnické skupině v čele s Plzeňským Prazdrojem vzrostl za měsíc po zdražení piva prodej sudového piva o více než pět procent. Zvýšení ceny všech pivních značek od 1. února až o korunu za půllitr tak nemělo podle manažera prodeje piva v ČR Jaromíra Žáčka zásadní vliv na jeho odbyt. Žáček sice připustil určitý pokles prodeje u lahvového piva počátkem února, ale ten podle něj způsobilo předzásobení u většiny odběratelů, kteří byli o zdražení piva v předstihu informováni. Naopak prodej sudového piva se během února v porovnání s loňským únorem zvýšil o více než pět procent. "Spotřebitelé si na nové ceny rychle zvykli a zdá se, že je ivelmi dobře přijali, doplnil Žáček. Loňský výstav Prazdroje dosáhl rekordních 5,122 miliónu hektolitrů. Odbyt se proti předcházejícímu roku zvýšil o 4,2 procenta. Výstav celé skupiny včetně pivovarů Radegast a Velké Popovice meziročně vzrostl o 3,1 procenta na 7,966 miliónu hektolitrů.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info