SOS bude protestovat proti nevyžádané reklamě
24.04.2003 | Agris
Sdružení ochrany spotřebitelů ČR (SOS) vyzývá spotřebitele, kteří byli prostřednictvím telefonu osloveni nabídkou služeb některé firmy a cítí se být takovou nevyžádanou reklamou obtěžováni, aby kontaktovali centrálu SOS v Praze.
"Ktomu, aby SOS mohlo iniciovat kroky na ochranu spotřebitelů u příslušných státních institucí, potřebuje argumentovat zcela průkaznými případy," konstatovala Jana Luhanová zuvedené organizace. Občané, kteří považují nabídky služebb za metody zasahující do svého soukromí, by měli především zaznamenat datum a čas obtěžujícího telefonátu, název firmy, která nějaké služby nabízela a typ nabízené služby.
Další články v kategorii
- Ceny potravin v roce 2026: Levné máslo a brambory, zdraží káva či kakao (26.12.2025)
- Pivovar Strakonice prodal meziročně více piva, letos investoval i do automatizace chlazení (25.12.2025)
- ČSÚ: Živý kapr letos stojí 126,23 koruny za kilogram, mírně víc než loni (24.12.2025)
- Udělejme z krmení zvěře vánoční zvyk, který opravdu pomůže (23.12.2025)
- Vláda souhlasí se záměrem obnovit daňové zvýhodnění vína, zákon připraví vlastní (23.12.2025)
- Čína zavádí vysoká cla na mléčné výrobky z EU, podle Bruselu neoprávněně (23.12.2025)
- Proč jedle neopadá a smrk je historicky králem českých Vánoc? (23.12.2025)
- Mýty italské kuchyně. Historik bourá legendy o ikonických pokrmech, čelí výhrůžkám (23.12.2025)
- Pavel Vacek: Kapr je jednička, sváteční polévky střídáme (23.12.2025)
- Potravinářská inspekce zjistila v tržní síti masné konzervy z dovozu falšované sníženým obsahem masa a s nedeklarovaným alergenem (23.12.2025)

Tweet



