OMD: Výdaje na reklamu na nápoje loni 2,5 mld. Kč, letos klesly
22.12.2005 | ČTK
Potravinářské firmy daly loni na reklamu na nápoje 2,5 miliardy korun, letos je to však méně. Z analýzy mediální agentury OMD vyplývá, že meziroční pokles činí zhruba téměř deset procent. "Již rok 2004, ale hlavně letošní rok znamená stagnaci či pokles výdajů v mnoha kategoriích," uvedli autoři analýzy, kterou má ČTK k dispozici. Nárůst nastal pouze u ledových čajů a energetických nápojů.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Letos se objevilo ve velkochovech deset ohnisek ptačí chřipky, stejně jako loni (22.12.2025)
- Ministerstvo životního prostředí vydalo poslední Věstník v roce 2025 (22.12.2025)
- Zvěřina ze střediska na Mostecku táhne, zájem je o divočáka na guláš (22.12.2025)
- Peněženku moc nešetří, čas ale ano. Češi cukroví čím dál víc kupují (22.12.2025)
- Předvánoční víkend někteří věnují uzení masa (22.12.2025)

Tweet



