Řetězce kvůli zájmu lidí zvyšují podíl českých potravin v nabídce
03.09.2010 | ČTK
Obchodní řetězce mírně zvyšují podíl českých produktů ve své nabídce, nebo o tuzemském původu svého zboží alespoň začínají z marketingových důvodů hovořit. Vyplývá to z ankety ČTK mezi nimi a jejich dodavateli. Obchodníci tak nejspíše reagují na to, že část zákazníků se kromě ceny potravin začíná zajímat také o jejich původ. Před potravinami z dovozu přitom kupující dávají přednost domácím produktům.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Babiš očekává, že Senát vrátí kvóty na potraviny české produkce (23.01.2021)
- Státní pozemkový úřad komentuje Nález Ústavního soudu (22.01.2021)
- Vědci popsali, jak rostliny zjistí tvrdost půdy, způsob překvapil (22.01.2021)
- Vinaře děsí potravinové kvóty, z vína by se stalo podpultové zboží (22.01.2021)
- ČHMÚ Brno: Prosincové průtoky byly nadprůměrné (22.01.2021)
- V Česku se objevila ptačí chřipka, měly ji labutě na Písecku (22.01.2021)
- EK hodlá zkoumat schvalované kvóty na české potraviny (22.01.2021)
- Těžba dřeva byla v lesích Vysočiny kvůli kůrovci vysoká i vloni (22.01.2021)