MZe spouští novou kampaň na propagaci značky Regionální potravina
01.06.2012 | ČTK
Ministerstvo zemědělství (MZe) chce zvýšit povědomí o značce Regionální potravina. Spouští proto dnes novou komunikační kampaň na její podporu. Propagace značky a organizování regionálních soutěží výrobců, na jejichž základě je značka udělována, bude pro letošní a příští rok stát celkem 95 milionů Kč, informovalo dnes MZe na tiskové konferenci.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Chladné počasí zastavilo rojení kůrovce, hrozba kalamity je zatím malá (23.04.2024)
- V Čechách pomrzlo 40 procent vinohradů (23.04.2024)
- ČSÚ: Většina potravin v dubnu meziměsíčně zdražila, nejvíce jablka (23.04.2024)
- Drůbeží peří lze metodou českých vědců zpracovat na hnojivo pro rostliny (23.04.2024)