Unilever prodal omáčky na těstoviny v USA za 2,15 miliardy USD

Britsko-nizozemská společnost Unilever prodá své severoamerické značky omáček na těstoviny Ragu a Bertolli japonské firmě Mizkan Group za 2,15 miliardy USD (43,2 miliardy Kč). Prodej je součástí plánu restrukturalizace severoamerických operací Unileveru. Ragu je neprodávanější omáčkou na těstoviny v USA. Obě značky vykázaly v loňském roce tržby 600 milionů USD.

Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info