MZe představí kampaň na podporu prodeje českých potravin
24.10.2014 | ČTK
Ministr zemědělství Marian Jurečka dnes představí podrobnosti předvánoční kampaně, jejímž cílem je zvýšit prodej tuzemských potravin. Podle již dříve uvedených informací má kampaň za zhruba 50 milionů korun formou spotřebitelské soutěže o ceny motivovat spotřebitele k nákupu výrobků nosících označení Klasa, Regionální potravina či Bio.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Obce se zlepšují v třídění komunálního odpadu, ukazují data MŽP (23.04.2024)
- Svaz včelařů: Výnos medu může být letos oproti loňsku poloviční až třetinový (23.04.2024)
- Agrovoltaika by v Česku mohla vzniknout na více než 70 000 hektarech půdy (23.04.2024)
- Bublinkový čaj udělal miliardáře z půltuctu Číňanů. Trh je však stále těsnější (23.04.2024)
- Chladné počasí zastavilo rojení kůrovce, hrozba kalamity je zatím malá (23.04.2024)
- V Čechách pomrzlo 40 procent vinohradů (23.04.2024)