MZe představí kampaň na podporu prodeje českých potravin
24.10.2014 | ČTK
Ministr zemědělství Marian Jurečka dnes představí podrobnosti předvánoční kampaně, jejímž cílem je zvýšit prodej tuzemských potravin. Podle již dříve uvedených informací má kampaň za zhruba 50 milionů korun formou spotřebitelské soutěže o ceny motivovat spotřebitele k nákupu výrobků nosících označení Klasa, Regionální potravina či Bio.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Souhrn událostí uplynulého dne 17.4.2024 (18.04.2024)
- Jižní Morava vysychá, přípravy staveb zavlažovacích zařízení jdou ale pomalu (17.04.2024)
- Mladý zemědělec ve Znojmě: Do finále postupují Ondřej Němec a Petr Rebro (17.04.2024)
- Závlahu má v Česku jen třetina ovocných sadů, je podmínkou kvalitní úrody (17.04.2024)
- Odborníci v Lysicích registrují nové odrůdy ovoce a udržují živou kolekci (17.04.2024)