Kostelecké uzeniny chtějí výrazně rozšířit svou síť stánků s hotdogy
15.11.2014 | Denik.cz
Řetězec stánků s hotdogy největšího tuzemského zpracovatele masa, Kosteleckých uzenin, s názvem Parky´s by se měl do dvou let rozšířit do 60 míst, řekla manažerka franšízinkového projektu Petra Dlouhá. Nové provozovny rychlého občerstvení by kromě vlakových a autobusových nádraží měly vznikat také v obchodních centrech či na náměstích větších měst. Rozšíří se do budoucna také jejich sortiment.
V současnosti fungují stánky na šesti místech. Z toho na čtyřech nyní probíhají pilotní testy, kdy má provozovatel stánku uzavřenu s poskytovatelem jen krátkodobou smlouvu a sledují se každoměsíční výsledky. „Výstupem toho by mělo být, zda ten zákazník bude chtít přejít na klasickou franšízinkovou smlouvu," upřesnila Dlouhá.
V příštím týdnu otevřou Kostelecké uzeniny první stánek v obchodním centru. Pobočku na pražském Chodově bude provozovat firma napřímo sama. V současné době si mohou grilovaný párek v křupavé housce zakoupit například cestující na autobusovém nádraží Florenc či na kolínském nádraží.
„Během příštího roku bychom chtěli zprovoznit zhruba 40 provozoven, v dalším roce se chceme dostat na 60," popsala plány firmy Dlouhá. Má podle ní jít zejména o provozovny typu obchod v obchodě, ale také pevné i mobilní stánky a kiosky. „Kromě nádraží bychom se chtěli realizovat i v obchodních centrech a různých frekventovaných místech na náměstích ve větších městech, sportovních střediscích a podobně," upřesnila manažerka.
Pronájem stánkuKoncept funguje tak, že masokombinát pronajímá franšízantovi kompletní vybavení stánku a poskytuje mu potřebné zázemí včetně dodávek surovin. Provozovatel pak zpravidla odvádí poskytovateli dvě až osm procent obratu provozovny.
Základní nabídku stánků v současné době tvoří nabídka čtyř různých variant hotdogů, které se liší podle použitého druhu grilovaného párku, dochucovacích omáček a dalších přísad. Část surovin je od dodavatelů z mateřské skupiny Agrofert, část firma pořizuje externě. „My ten sortiment hodláme rozšiřovat, nehodláme zůstat jenom u hotdogů," podotkla Dlouhá s tím, že by se mělo jednat o produkty, které zatím v Česku nejsou běžně k prodeji. Dodavateli nápojů by měli být Rodinný pivovar Bernard a Kofola.
Kostelecké uzeniny vlastní Agrofert ministra financí Andreje Babiše (ANO). Firma je v posledních letech značně ztrátová, byť její roční ztráta v roce 2013 meziročně klesla ze 102 na 77 milionů korun. Generální ředitel firmy Jan Hanuš v červnovém rozhovoru pro deník E15 uvedl, že letos plánuje dostat podnik do zisku 25 milionů Kč.
Autor: ČTK
Další články v kategorii
- Pivovar Strakonice prodal meziročně více piva, letos investoval i do automatizace chlazení (25.12.2025)
- ČSÚ: Živý kapr letos stojí 126,23 koruny za kilogram, mírně víc než loni (24.12.2025)
- Udělejme z krmení zvěře vánoční zvyk, který opravdu pomůže (23.12.2025)
- Vláda souhlasí se záměrem obnovit daňové zvýhodnění vína, zákon připraví vlastní (23.12.2025)
- Čína zavádí vysoká cla na mléčné výrobky z EU, podle Bruselu neoprávněně (23.12.2025)
- Proč jedle neopadá a smrk je historicky králem českých Vánoc? (23.12.2025)
- Mýty italské kuchyně. Historik bourá legendy o ikonických pokrmech, čelí výhrůžkám (23.12.2025)
- Pavel Vacek: Kapr je jednička, sváteční polévky střídáme (23.12.2025)
- Potravinářská inspekce zjistila v tržní síti masné konzervy z dovozu falšované sníženým obsahem masa a s nedeklarovaným alergenem (23.12.2025)
- Babiš vloží Agrofert do fondu RSVP Trust (23.12.2025)

Tweet



