Reklamní akce v Polsku ukázala propast mezi teorií a praxí
09.11.2016 | ČTK
Supermarkety jednoho zahraničního obchodního řetězce v Polsku zavalily prázdné obaly od zboží vlastní značky, kterou se řetězec rozhodl propagovat poněkud neprozřetelným slibem vrácení peněz, pokud výrobek plně neuspokojí očekávání zákazníků. A to i v případě, že si lidé už na zboží pochutnali a zbyla jim jen účtenka a obal.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Malých mlékáren v Česku ubývá, potíže jim působí vysoké náklady (28.03.2024)
- Kontrolní ústav: Vinaři letos znovu nevyčerpají kvótu pro výsadbu vinic (28.03.2024)
- Prouza: Rostoucí cena kakaa se v konečných výrobcích projeví za mnoho měsíců (28.03.2024)
- Kontrola SVS v tržnici SAPA odhalila přes 1300 kg potravin neznámého původu (28.03.2024)
- Jihočeští rybáři ceny kaprů po velikonočních výlovech na jihu Čech neměnili (28.03.2024)