Slovenská divize Asahi zvýšila prodej piva, i českých značek
03.04.2019 | ČTK
Slovenská společnost Plzeňský Prazdroj Slovensko, která patří do japonské skupiny Asahi, loni zvýšila prodej piva o téměř šest procent na více než 1,6 milionu hektolitrů. K nárůstu přispěl i odbyt českých značek piva. Informovala o tom dnes společnost.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Ve třech chovech na Slovensku byla potvrzena slintavka a kulhavka, řekl ministr (21.03.2025)
- Česko kvůli nákaze zvířat od rána obnoví kontroly na hranicích se Slovenskem (21.03.2025)
- Strašák dvou set procent. Evropští vinaři se kvůli clům obávají o budoucnost (21.03.2025)
- Pivovar Svijany uvařil loni rekordních 728.000 hl piva, postaví druhou varnu (21.03.2025)
- Analýza: V ČR od roku 2020 víc zdražily oděvy, ceny potravin rostly jako v EU (21.03.2025)
- Vznikne nová dotace na pastevní chovy KBTPM? (21.03.2025)
- Vojenské lesy snížily za pět let objem dříví napadeného kůrovcem o 97,8 pct (21.03.2025)
- Mladý zemědělec: V Kloboukách zvítězil Jan Horáček, v testu měl plný počet bodů (21.03.2025)
- Plísně, barviva, alergeny. Složení dubajské čokolády zděsilo německé úřady (21.03.2025)