Heineken prodal díky uvolnění restrikcí v Evropě více piva, než se čekalo
21.04.2022 | ČTK
Nizozemský pivovar Heineken zvýšil v prvním čtvrtletí objem prodaného piva meziročně o 5,2 procenta. Firma těžila především ze znovuotevírání barů v Evropě. Druhý největší výrobce piva na světě ve svém dnešním sdělení navzdory nejistotě kolem dopadů války na Ukrajině nezměnil výhled na celý rok.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Analytik: Ceny komodit na trzích letos spíše klesaly, index je v minusu 4,5 pct (30.09.2023)
- Kvalita střešního medu SVS je na nadstandardní úrovni (29.09.2023)
- Voda se dočká vyšší ochrany. Havarijní novelu vodního zákona schválila vláda (29.09.2023)
- Ve Francii po vinobraní prošetřují případy možného obchodu s lidmi (29.09.2023)
- Odborník: Deště na konci léta zachránily brambory, z obilí bude hlavně krmivo (29.09.2023)
- Řetězce v Česku slibují zlevňování potravin (29.09.2023)
- Whisky nalezená na zámku ve Skotsku je možná nejstarší na světě, ukázaly analýzy (29.09.2023)
- Věda a politika se v lesnictví vzájemně ovlivňují (29.09.2023)
- Na Chebsku zkoumají zoologové nový savčí druh v Česku, bělozubku tmavou (29.09.2023)
- Rohlik Group získala německého on-line prodejce potravin Bringmeister (29.09.2023)