Coca-Cola inovuje dietní nápoj Fresca

Americká společnost Coca-Cola hodlá představit svůj dietní nealkoholický nápoj Fresca v nové podobě. Firma tak chce získat zákazníky, kteří stále více dbají o své zdraví a mají strach z kalorií. Změna značky Fresca, která je stará 39 let, přichází v době, kdy společnost zahajuje prodej řady nových dietních nápojů. Jsou to například Diet Coke, který je slazený oblíbenou náhražkou cukru Splenda, a Coca-Cola Zero, nekalorický nápoj se stejnou chutí jako u klasické Coca-Coly.

Od září budou mít láhve a plechovky s citrusovým nápojem Fresca nové logo a grafiku. Je to první přeměna zeleného a žlutého balení nápoje Fresca od roku 1996, uvedl mluvčí společnosti Scott Williamson. Kromě toho se v obchodech objeví i dvě nové příchuti. Společnosti chce získat ty zákazníky, kteří se odklánějí od nealkoholických nápojů s obsahem cukru ke zdravějším nízkokalorickým nebo nekalorickým nápojům, jako jsou voda nebo džusy s omezeným obsahem cukru.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info