Coca-Cola inovuje dietní nápoj Fresca
28.05.2005 | Hospodárske noviny
Americká společnost Coca-Cola hodlá představit svůj dietní nealkoholický nápoj Fresca v nové podobě. Firma tak chce získat zákazníky, kteří stále více dbají o své zdraví a mají strach z kalorií. Změna značky Fresca, která je stará 39 let, přichází v době, kdy společnost zahajuje prodej řady nových dietních nápojů. Jsou to například Diet Coke, který je slazený oblíbenou náhražkou cukru Splenda, a Coca-Cola Zero, nekalorický nápoj se stejnou chutí jako u klasické Coca-Coly.
Od září budou mít láhve a plechovky s citrusovým nápojem Fresca nové logo a grafiku. Je to první přeměna zeleného a žlutého balení nápoje Fresca od roku 1996, uvedl mluvčí společnosti Scott Williamson. Kromě toho se v obchodech objeví i dvě nové příchuti. Společnosti chce získat ty zákazníky, kteří se odklánějí od nealkoholických nápojů s obsahem cukru ke zdravějším nízkokalorickým nebo nekalorickým nápojům, jako jsou voda nebo džusy s omezeným obsahem cukru.
Další články v kategorii
- Pivo bez alkoholu nemusí chutnat divně. Ve Walesu spustili přelomové zařízení (15.12.2025)
- Brusel podle šéfa EPP navrhne upustit od zákazu spalovacích motorů od roku 2035 (15.12.2025)
- Česko bude dál svírat inverze s teplotami do 5 stupňů (15.12.2025)
- Erozní vyhláška má řešit i vítr, Motoristé plánují změny (15.12.2025)
- Otevírací doba o Vánocích: Pozor na zavřené obchody. Nákup se vyplatí už teď (15.12.2025)
- Šebestyán vedl zemědělský dotační fond, od letoška zastupoval velké agropodniky (15.12.2025)
- V kanadských skladech leží americký alkohol za miliardy. Provincie řeší, co s ním (15.12.2025)
- Zvěřiny se v Česku mnoho nejí, ale zájem roste. Vede daněk, divočák a jelen (15.12.2025)
- Na Litoměřicku a Nymbursku se potvrdila v malochovech newcastleská choroba (15.12.2025)
- Městské lesy Chrudim nabízí stromky, jedle z plantáží jsou ve větší oblibě (15.12.2025)

Tweet



