Tesco dvojnásobným vítězem RETAIL BUSINESS MIXER
28.06.2005 | Potravinářská komora
Neformální zahradní párty – první ročník RETAIL BUSINESS MIXER proběhl 23. června 2005 se v Letenském zámečku v Praze pod patronací společností Atoz Event a odbornými časopisy Zboží&Prodej a Bodycare. Informovala o tom Tina Behyňová z Atoz Event s tím, že šlo o setkání zástupců dvou zdánlivých protipólů ve světě retailu – výrobců a maloobchodních řetězců na neutrální půdě. „Pro více než tři stovky zástupců obchodníků, výrobců FMCG a dodavatelů do retailu se čtvrteční večer stal jedinečnou příležitostí k vzájemné výměně zkušeností a navázání nových kontaktů,“ konstatovala.
Součástí večera bylo hodnocení názorů zúčastněných na kvalitu vzájemné spolupráce. Zástupci maloobchodních řetězců hlasovali o cenách pro výrobce a výrobci oceňovali spolupráci s obchodními řetězci. Výsledkem bylo vyhlášení vítězů retailových kategorií, které se v české historii uskutečnilo vůbec poprvé. Na rozdíl od jiných soutěží porota nebyla tajná, každý hodnocený se stal současně porotcem. Výsledky ankety: 1/ Kategorie „Nejúspěšnější značka v FMCG“: vítěz Coca – Cola 2/ Kategorie „Nejatraktivnější obal v FMCG“: vítěz Orion 3/ Kategorie „Nejvýstižnější reklamní kampaň“: vítěz Kofola 4/ Kategorie „Řetězec, se kterým nejraději spolupracuji“: vítěz Globus 5/ Kategorie „Nejkomplexnější nabídka výrobků“: vítěz Tesco 6/ Kategorie „Nejlepší spolupráce při prezentaci výrobků v místě prodeje“: vítěz Tesco. Pro účastníky byl připraven bohatý program her a soutěží – zlatá kreditní karta Kredit+ České spořitelny, pétanque, golf patování, trať Formule F1 a řada dalších. Záměr organizátora shromáždit specialisty z různých stran retailu a najít pomyslný most mezi jednotlivými stranami se vydařil. Zahájil tak tradici pravidelných neformálních setkávání odborníků, ve které bude organizátor, Atoz Event, pokračovat. Generálním sponzorem večera byla Česká spořitelna. K dalším partnerům patřily firmy FM Logistic, Pribina, SAP ČR, DHS, U&SLUNO, Jan Becher – Pernod Ricard, SSI Schäfer, Electra Trade a Pěkný-Unimex.
Další články v kategorii
- Drahé vánoční kolekce už zlevňují (18.12.2025)
- Vítězem miliardového tendru Lesů ČR je LDF Rožnov, má osm ze 40 zakázek (18.12.2025)
- Itálie a Francie jsou proti rychlému schválení a podpisu dohody Mercosur (18.12.2025)
- Čí zájmy hájí premiér Babiš na jednání Evropské rady k rozpočtu? Naší země, nebo svého agroholdingu? (18.12.2025)
- Evropský parlament schválil odklad nařízení o odlesňování o další rok (18.12.2025)
- Řečtí zemědělci pokračují v blokádách i po příslibu více peněz (18.12.2025)
- Lední medvědi se geneticky adaptují na změny klimatu (18.12.2025)
- Průzkum: Obliba kapra na Štědrý den klesá, roste obliba umělých stromků (18.12.2025)
- Australský podnikatel českého původu Josef Chromý proslul jako uzenář i vinař (18.12.2025)
- Česko rozšiřuje plochy ekologického zemědělství. Bio obiloviny a tradiční odrůdy nabývají na oblibě (18.12.2025)

Tweet



