OMD: Výdaje na reklamu na nápoje loni 2,5 mld. Kč, letos klesly

Potravinářské firmy daly loni na reklamu na nápoje 2,5 miliardy korun, letos je to však méně. Z analýzy mediální agentury OMD vyplývá, že meziroční pokles činí zhruba téměř deset procent. "Již rok 2004, ale hlavně letošní rok znamená stagnaci či pokles výdajů v mnoha kategoriích," uvedli autoři analýzy, kterou má ČTK k dispozici. Nárůst nastal pouze u ledových čajů a energetických nápojů.

Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info