Informační kampaň o ptačí chřipce

Finanční částku 150 000 EUR investuje polský drůbežářský svaz do informační kampaně o drůbeží chřipce.

Polský drůbežářský svaz plánuje připravuje informační kampaň na téma ptačí chřipky. Plánováno je celoplošné odvysílání reklamních spotů v televizi a rozhlase, které by měly informovat o nezávadnosti konzumace drůbežího masa i přesto, že se v Evropě vyskytly případy onemocnění ptačí chřipkou. Svaz vyčlenil pro tuto kampaň finanční částku ve výši přibližně 150 000 EUR, zčásti byla částka pokryta z příspěvků členů Svazu, další finanční prostředky poskytla polská vláda. Polská vláda již uvolnila pro účely boje s ptačí chřipkou a kompenzační platby na pokrytí ztrát ve výrobě drůbeže částku 42 milionů EUR. Polsko zaznamenalo v souvislosti s výskytem ptačí chřipky pokles spotřeby drůbežího masa a jeho ceny o cca 10 %. Také export drůbežího masa v průběhu posledních měsíců významně poklesl. Ztráty v celém odvětví chovu drůbeže způsobené těmito nepříznivými okolnostmi se odhadují na 190 mil. EUR.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info