Nový mlýn na pšenici durum v Pavii

Nový management a marketinková strategie zdvojnásobila prodej traktorů v minulých třech letech u firmy Same Deutz-Fahr ve Velké Británii.

Nový management a marketinková strategie zdvojnásobila prodej traktorů v minulých třech letech u firmy Same Deutz-Fahr ve Velké Británii. Např. minulý rok bylo poprvé prodáno více než 1000 jednotek a čísla za první pololetí 2007 prozrazují, že letošní rok bude ještě úspěšnější.

Tento úspěch neušel pozornosti rodičovské společnosti SDFG z Treviglio v Itálii, která chce převzít a využít tuto marketinkovou expertizu a zavést ji i v ostatních evropských státech, kde není prodej na odpovídající úrovni. Tržní podíl v západní Evropě je kolem 16 %, ale existují oblasti, kde nedosahuje ani 6 %. Výsledkem je, že se v současné době stane obchodním centrem Same Deutz-Fahr UK Irsko. Do tohoto střediska určeného zejména pro severské země (Skandinávii, země Benelux a další baltské země) bude implementována a kontrolována marketinková strategie firmy. Nové personální obsazení – obchodní manažeři, personál pro podporu prodeje, náhradní díly a servis se právě nabírá. Prodej všech typů traktorů v této oblasti činí asi 40 000 jednotek a cílem této společnosti je zvýšit tuto hodnotu asi o 5 %. Existuje proto předpoklad, že by roční objem a obrat Same Deutz-Fahr UK Warvickshire stoupl o 3000 jednotek a o 90 milionů eur.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info