Logo KLASA podporuje prodejnost zboží

Dosavadní dopad kampaně na podporu potravin označených logem KLASA je pozitivní. Konstatoval to na základě výsledků výzkumů mezi výrobci KLASA Vilém Frček, mluvčí Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF), který značku spravuje.

Téměř tři čtvrtiny držitelů značky KLASA podle něj deklarují, že logo značky KLASA má pozitivní vliv na prodej takto označených výrobků. Přes 40 procent respondentů uvedlo, že se díky ocenění KLASA zvýšily prodeje jejich výrobků o 10 procent. I proto považuje podle Frčka 87 procent držitelů značky KLASA kampaň za zdařilou. Oceňují zejména TV reklamu, sales promotion a billboardy.

Kromě zvýšení prodejů pomáhá značka KLASA výrobcům také ve zvýšení prestiže jejich výrobků a lepší image firmy. Průzkum také sledoval, pro jaký typ výrobků chtějí producenti potravin získat ocenění KLASA. Celkem 80 procent z nich uvedlo, že se jedná o výrobky, které jsou pro ně z obchodního hlediska nejdůležitější, 65 procent výrobců, jež už ocenění KLASA pro své výrobky mají, bude usilovat o značku KLASA i pro své další výrobky. Naproti tomu třetina výrobců o značku KLASA pro své výrobky žádat nebude.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info