V Česku startuje tříletá kampaň na biopotraviny za 24 milionů
06.03.2008 | ČTK
V Česku startuje kampaň na propagaci biopotravin a ekologického zemědělství. Potrvá tři roky a bude stát kolem 24 milionů korun, polovinu zaplatí Evropská unie, zbytek Státní zemědělský intervenční fond. Cílem kampaně je zvýšit povědomí veřejnosti, škol nebo například zdravotnických zařízení o možnostech většího využití biopotravin v každodenním životě, řekl dnes ČTK Tom Václavík, organizátor dnešní mezinárodní konference o biopotravinách ve veřejném stravování na veletrhu Salima v Brně.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Průzkum: Obliba kapra na Štědrý den klesá, roste obliba umělých stromků (18.12.2025)
- Australský podnikatel českého původu Josef Chromý proslul jako uzenář i vinař (18.12.2025)
- Česko rozšiřuje plochy ekologického zemědělství. Bio obiloviny a tradiční odrůdy nabývají na oblibě (18.12.2025)
- Analytik: Zmírnění zákazu prodeje aut se spalovacím motorem je kosmetická úprava (18.12.2025)

Tweet



