Kvůli krizi je menší zájem o dárková vína, specialit se to netýká
12.01.2010 | ČTK
Jihomoravští vinaři loni před Vánocemi zaznamenali zhruba desetiprocentní pokles prodeje dárkových vín. Luxusní balení lahví s vínem využívají jako dárky pro své obchodní partnery a sponzory především firmy a podnikatelé. Mnoho z nich ale kvůli finanční krizi muselo snižovat náklady či propouštět a proto šetřili i na propagaci. Nejdražších slámových a ledových vín se ale pokles netýká, zájem o ně je naopak spíše větší. Pro většinu lidí jsou stále vyhledávanou specialitou, zjistila dnes ČTK.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Studené počasí těchto dnů by mělo ovoce poškodit jen lokálně, míní odbornice (19.04.2024)
- Přednáška o precizním zemědělství v rámci Dětské zemědělské akademie (19.04.2024)
- Izrael před svátky zmařil pokus o propašování 130.000 vajec ze Západního břehu (19.04.2024)
- Výhodnějšími podmínkami v programu LIFE motivujeme zájemce. Nově jde na přípravu a spolufinancování projektů rekordních 100 milionů (19.04.2024)
- PGRLF otevře 18. kolo programu Investiční úvěry Zemědělec (19.04.2024)
- Zachování starých hospodářských lesů podporuje biodiverzitu lesních organismů ve střední Evropě (19.04.2024)