KMV v loňském roce klesal prodej neochucených vod a minerálek
08.02.2010 | ČTK
Společnosti Karlovarské minerální vody (KMV), největšímu tuzemskému výrobci balených vod a minerálních nápojů, v loňském roce klesl objem prodaných neochucených vod a minerálek. Propad v obchodě byl způsobený krizí, lze ho ale spojit i se studeným létem, oznámila ČTK mluvčí firmy Bibiana Beňová. Jaký dopad to bude mít na hospodářský výsledek, KMV ale nezveřejnily. Stejná situace, jaká postihla KMV, se však podle Beňové týkala celého trhu s nápoji v Česku včetně piva. V porovnání s poklesem prodejů neochucených vod ovšem v loňském roce pro změnu rostly KMV v tuzemsku prodeje ochucených vod, které mezi spotřebiteli získávají oblibu, konstatovala Beňová.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Studené počasí těchto dnů by mělo ovoce poškodit jen lokálně, míní odbornice (19.04.2024)
- Přednáška o precizním zemědělství v rámci Dětské zemědělské akademie (19.04.2024)
- Izrael před svátky zmařil pokus o propašování 130.000 vajec ze Západního břehu (19.04.2024)
- Výhodnějšími podmínkami v programu LIFE motivujeme zájemce. Nově jde na přípravu a spolufinancování projektů rekordních 100 milionů (19.04.2024)
- PGRLF otevře 18. kolo programu Investiční úvěry Zemědělec (19.04.2024)
- Zachování starých hospodářských lesů podporuje biodiverzitu lesních organismů ve střední Evropě (19.04.2024)