Německá značka „Ja!Natürlich“ loni úspěšná i navzdory krizi
25.03.2010 | ÚZPI
Značka biopotravin Ja!Natürlich německé maloobchodní skupiny Rewe International zaznamenala v roce 2009 pozitivní růst. Obrat biopotravin s touto značkou loni vzrostl o 2 procenta, na celkem 271 milionů eur.
Biopotraviny pod značkou Ja!Natürlich jsou prodávány v Rakousku působících maloobchodních řetězcích Billa, Penny, Merkur a Arey. Pro rok 2010 počítá skupina REWE s dalším růstem obratů, zejména díky rozšířenému sortimentu biopotravin Ja!Natürlich v supermarketech ADEG, který byl nedávno koupen, a rozšířením nabídky produktů pro zahradničení.
Do roku 2007 se řada biopotravin pod značkou Ja!Natürlich pyšnila dvoucifernými ročními nárůsty obratů. V roce 2008 růst obratu poklesl na 6 procent a ještě zpomalil vloni na 2 procenta, což je stále dobrý výsledek vzhledem k všeobecnému útlumu díky ekonomické krizi.
I v roce 2010 má skupina REWE v oblasti biopotravin značná očekávání. Prodej biopotravin v prodejnách celé skupiny by měl letos meziročně vzrůst o 30 procent, tedy výrazně více, než vloni, kdy růst obratů dosáhl 6 procent.
V ČR se můžete s touto značkou setkat na pultech supermarketů Billa.
Zdroj: GreenPlanet
Další články v kategorii
- Spotřeba vína v Česku loni klesala, odpovídá to celoevropskému trendu (29.03.2024)
- Šlechtění a tvorba ekonomických selekčních indexů (28.03.2024)
- Komora: Loni přibylo žadatelů o podporu, farmy se rozdělovaly účelově (28.03.2024)
- SVS loni v Olomouckém kraji kvůli možnému týrání zvířat provedla 250 kontrol (28.03.2024)
- Umělá inteligence upravila pivo. Experti novou variantu ocenili (28.03.2024)
- Státy EU se shodly na prodloužení volného obchodu s Ukrajinou, platí ale omezení (28.03.2024)
- OSN: Miliony lidí hladoví, ale denně se na světě vyhodí asi miliarda porcí jídla (28.03.2024)