Společný projekt AK a Billy má propagovat české biopotraviny
07.04.2010 | ČTK
Agrární komora (AK) a obchodní řetězec Billa hodlají společně propagovat české biopotraviny. Jejich zástupci projekt dnes představili novinářům. Vznikající marketingová spolupráce Agrární komory se zahraničním obchodním řetězcem je výjimkou, agrárníci totiž počínání nadnárodních korporací na českém trhu spíše kritizují. Prudký růst trhu s biopotravinami podle odhadů odborníků loni v důsledku ekonomické krize výrazně zpomalil. Billa projekt podpoří minimálně dvěma miliony korun. Do nově utvářeného Fondu rozvoje českého ekozemědělství při AK řetězec převede část výnosu z prodeje biologicky odbouratelných nákupních tašek.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Stárek: Restaurace v ČR mají na Velikonoce asi o pětinu méně rezervací než loni (29.03.2024)
- Spotřeba vína v Česku loni klesala, odpovídá to celoevropskému trendu (29.03.2024)
- Šlechtění a tvorba ekonomických selekčních indexů (28.03.2024)
- Komora: Loni přibylo žadatelů o podporu, farmy se rozdělovaly účelově (28.03.2024)
- SVS loni v Olomouckém kraji kvůli možnému týrání zvířat provedla 250 kontrol (28.03.2024)
- Umělá inteligence upravila pivo. Experti novou variantu ocenili (28.03.2024)
- Státy EU se shodly na prodloužení volného obchodu s Ukrajinou, platí ale omezení (28.03.2024)
- OSN: Miliony lidí hladoví, ale denně se na světě vyhodí asi miliarda porcí jídla (28.03.2024)