Farmáři na Vysočině zvyšují propagaci, aby zlepšili svůj prodej
06.05.2010 | ČTK
Zemědělci na Vysočině v poslední době zintenzivnili propagaci svých výrobků. Velké firmy se snaží čelit dovozu potravin. Rodinné farmy mají podle zjištění ČTK v plánu zvýšit přímý prodej zákazníkům, protože tak mohou dostat za svou produkci líp zaplaceno než při dodávkách obchodníkům a zpracovatelům. Do internetového projektu Najdi si svého farmáře se během prvních tří měsíců zapojilo 95 farem z celé republiky. Podnik na Třebíčsku nedávno spustil kampaň na podporu prodeje mléka z automatů. "Zemědělci zintenzivnili propagaci, protože vidí, že bez propagace to nejde."Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Setkání šlechtitelů a semenářů v rámci konání valné hromady ČMŠSA (20.04.2024)
- Studené počasí těchto dnů by mělo ovoce poškodit jen lokálně, míní odbornice (19.04.2024)
- Přednáška o precizním zemědělství v rámci Dětské zemědělské akademie (19.04.2024)
- Izrael před svátky zmařil pokus o propašování 130.000 vajec ze Západního břehu (19.04.2024)
- Výhodnějšími podmínkami v programu LIFE motivujeme zájemce. Nově jde na přípravu a spolufinancování projektů rekordních 100 milionů (19.04.2024)
- PGRLF otevře 18. kolo programu Investiční úvěry Zemědělec (19.04.2024)