Malé firmy v supermarketu
01.11.2010 | APIC-AK
Na tiskové konferenci k Regionální potravině na Ministerstvu zemědělství ČR, která se konala 21. října, se mluvilo mimo jiné i o tom, že zatím tyto vítězné potraviny nejsou v síti supermarketů.
Rádi bychom tuto věc dali do kontextu s aktivitami Agrární komory ČR. Jednak Jihočeská regionální agrární komora již dva roky velmi dobře spolupracuje s řetězcem COOP a v jeho síti se pravidelně umísťují regionální potraviny od firem, co zvítězily v těchto soutěžích. Je tomu tak i v dalších krajích.
Stejně je tomu v případě umístění vítězných regionálních potravin v síti řetězce Billa, kde generální ředitel Jaroslaw Szczypka po dohodě s vedením komory využívá tipů na tyto firmy a jeho lidé je oslovují. V případě zájmu mají firmy možnost zásobovat svým zbožím Billu v regionu. O této spolupráci na bázi rozšiřování regionálních specialit v síti Billy informujeme pravidelně na tiskových konferencích. Dokladem této spolupráce s Billou je i snímek z akce představující vítězné regionální potraviny v síti Billy ve Středočeském kraji.
Eugenie Línková
Další články v kategorii
- Šlechtění a tvorba ekonomických selekčních indexů (28.03.2024)
- Komora: Loni přibylo žadatelů o podporu, farmy se rozdělovaly účelově (28.03.2024)
- SVS loni v Olomouckém kraji kvůli možnému týrání zvířat provedla 250 kontrol (28.03.2024)
- Umělá inteligence upravila pivo. Experti novou variantu ocenili (28.03.2024)
- Státy EU se shodly na prodloužení volného obchodu s Ukrajinou, platí ale omezení (28.03.2024)
- OSN: Miliony lidí hladoví, ale denně se na světě vyhodí asi miliarda porcí jídla (28.03.2024)