Vinaři začali zásobovat trh mladým vínem ročníku 2011
01.11.2011 | ČTK
Vinaři začali zásobovat trh mladým vínem ročníku 2011. Snaží se uspokojit poptávku po vínu z letošní sklizně ještě předtím, než budou v prodeji vína se značkou Svatomartinské. To začne trhu dominovat od příštího pátku. Vína, kterou jsou v prodeji už nyní, jsou často sladší než Svatomartinská. Vyplývá to z ankety ČTK mezi vinaři. Například vinařství Lahofer ani nebude letos o značku Svatomartinské žádat. "Máme dvě mladá vína. Jedno odrůdy Müller Thurgau s trochou muškátu a druhé růžové. Svatomartinská vína by měla být suchá s minimálním zbytkem cukru. Naše jsou sladší a lidem zachutnala. Děláme je už pátým rokem," řekl ČTK Jaroslav Chaloupecký z vinařství Lahofer. Loni firma prodala 12.500 lahví mladých vín.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Většina vinných klobás před Vánoci neprošla testem: Málo masa, příliš soli (17.12.2025)
- Důslednější ochranu zvířat před týráním mají zajistit přísnější pravidla (17.12.2025)
- Pekárna Hruška zahájila v Ostravě provoz chlebové linky téměř za 50 milionů Kč (17.12.2025)
- Důvody k optimismu pro sedláky z rodinných farem existují i v nepříznivých časech (17.12.2025)
- Pivo, auta a losos. Británie podepsala s Jižní Koreou obchodní dohodu (17.12.2025)
- Mlékárně Net Plasy loni vzrostly tržby, zisk však podniku z Bystřice p. H. klesl (17.12.2025)

Tweet



