Coca-Cola opět nejcennější světovou značkou
25.07.2005 | Hospodárske noviny
Coca-Cola předběhla softwarový kolos Microsoft a zůstává tak nadále nejcennější světovou značkou. Z neamerických firem se vyšplhal nejvýše finský výrobce mobilních telefonů Nokia. Vyplývá to ze zprávy konzultační skupiny Interbrand. Hodnota značky Coca-Cola činí nadále 67,5 miliardy dolarů. Hodnota druhého Microsoftu klesla oproti loňskému roku o dvě procenta a hodnota společnosti IBM, která se v žebříčku umístila na třetím místě, poklesla o jedno procento. Z neamerických firem si vedle Nokie vedla dobře také Toyota, jejíž hodnota stoupla o deset procent.
Další články v kategorii Potravinářství
- Provozovateli jatek v Holešově meziročně vzrostl čistý zisk a také tržby (20.12.2025)
- Státní veterinární správa začala ode dneška kontrolovat prodeje živých kaprů (19.12.2025)
- Zdražování kávy nekončí. Zákazníci mění návyky, volí levnější varianty (19.12.2025)
- Drahé vánoční kolekce už zlevňují (18.12.2025)
- Průzkum: Obliba kapra na Štědrý den klesá, roste obliba umělých stromků (18.12.2025)
- Čína po ukončení vyšetřování snížila cla na dovoz vepřového z EU (18.12.2025)
- Většina vinných klobás před Vánoci neprošla testem: Málo masa, příliš soli (17.12.2025)
- Pekárna Hruška zahájila v Ostravě provoz chlebové linky téměř za 50 milionů Kč (17.12.2025)
- Pivo, auta a losos. Británie podepsala s Jižní Koreou obchodní dohodu (17.12.2025)
- Mlékárně Net Plasy loni vzrostly tržby, zisk však podniku z Bystřice p. H. klesl (17.12.2025)

Tweet



