Lounský pivovar se soustředil na oblast obchodu a marketingu

Lounský pivovar se soustredil na oblast obchodu a marketingu LOUNY 9.dubna (CTK) - Pivovar Louny investoval od zacátku roku v oblasti obchodu a marketingu 1,8 miliónu korun. Za dalších 300 tisíc marek zakoupil membránový filtr, pri jehož použití odpadá pasterizace lahvového piva. Ta mela za následek nežádoucí príchut piva v lahvích oproti pivu tocenému.

Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info